27 Kasım 2016 Pazar

BABAM

 

Babam, yüreği kocaman adam
Konu sen olduğunda yazmakta güçlük çekiyorum içimdekileri
Kelimeler bir an donuyor,  buz tutuyor sanki
Biliyorum buzları eriten tek şeydir sevgi
Her harfime ekledikçe sevgimi
Dökülüveriyor kalbimin aciz kelimeleri

Bugüne dek ailen için emek verdin
Bir gün olsun şikayet etmeden
Yüreğini önümüze serdin.
Babam
Gözümün gönlümün sevdiği ilk adam
Arkamdaki dağım
Benim diğer yarım

Merhameti de  barındıran o sert bakışın
Omuzlarındaki yüke rağmen dimdik ayakta kalışın
Elimi avucuna alışın ve sıcaklığın,
İşte bunlardı seni sen yapan
Seni benim babam yapan

Ne zaman babasız bir çocuk görsem eli boşluktadır bilirim.
Ne kadar dik dursa boynu büküktür bilirim.
Boynumu bükük elimi  boşlukta bırakmadığın için
Sana çok teşekkür ederim.

Benim babam güçlüdür
Benim babam yılmaz
Çaresizlik nedir tanımaz
Benim babam her baba gibidir biraz.

Tuğba Sağlık Polat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder